Shumë përdorues kanë vënë re se rezultatet e kërkimit të Google Image, përveç fotove origjinale, përfshijnë edhe imazhe hiper-realiste të krijuara nga inteligjenca artificiale. Kjo ngre shqetësime për dezinformatat. Për shembull, kur kërkonin imazhe të pallonjve të vegjël, disa përdorues gjetën foto të krijuara nga AI që nuk u ngjanin aspak zogjve.
Një përdorues i Reddit raportoi se kishte parë rezultate të ngjashme të pasakta për kafshë të ndryshme. Në të kundërt, kërkimet për personazhe publike si Elon Musk dhe Donald Trump u kthyen në foto të sakta.
Google po përdor gjithnjë e më shumë inteligjencën artificiale për të përmirësuar rezultatet e kërkimit, pavarësisht problemeve të së kaluarës me saktësinë dhe besueshmërinë. Ndërsa kompanitë e mëdha të AI po punojnë në mënyra më të mira për të etiketuar imazhet e krijuara nga AI, këta shënues mund të kalojnë pa u vënë re nga përdoruesit që lëvizin shpejt nëpër rezultatet e kërkimit.
Ndërkohë, Google planifikon të fillojë të raportojë imazhet e krijuara nga AI në rezultatet e kërkimit. Kjo do të thotë që së shpejti do të shihni një njoftim që tregon nëse imazhi është krijuar apo redaktuar nga AI, duke e bërë më të lehtë dallimin midis dy imazheve.
Disa përdorues kanë sugjeruar se një mënyrë për të shmangur këtë konfuzion është rregullimi i kërkimit të imazheve në Google për të përjashtuar rezultatet para vitit 2022, kur inteligjenca artificiale gjeneruese të bëhet e njohur.
Megjithatë, ai gjithashtu mund të filtrojë lajmet dhe mediat e rëndësishme të kohëve të fundit që u nevojiten përdoruesve. Prania në rritje e fotove të krijuara nga AI në rezultatet e kërkimit nxjerr në pah sfidat e dallimit të asaj që është reale.