2.8 C
Skopje
E premte, 19 Prill, 2024

Makina Turke TOGG bëhet gati për treg, ja si do të bëhet shitja

Detaje të reja kanë dalë në lidhje me shitjen e makinës së brendshme turke Togg. Një model është duke u zhvilluar në qendrat e përvojës si ‘Apple’ ku përdoruesit mund të kontaktojnë automjetin dhe të fillojnë procesin e porosisë.

Marka globale e teknologjisë turke Togg po numëron ditët për të shkarkuar makinën e saj të parë në segmentin C-SUV, të cilin e përcakton si një ‘pajisje inteligjente’. Në kuadër të ceremonisë që do të mbahet të shtunën, më 29 tetor me pjesëmarrjen e presidentit Recep Tayyip Erdoğan, do të bëhet hapja e objekteve të prodhimit të Togg në Gemlik. Me hapjen, modeli C-SUV, i cili është prodhuar në punishten e prototipeve dhe ka kryer teste të ndryshme rrugore, do të jetë plotësisht gati për prodhim masiv. Menjëherë pas kësaj, Togg C-SUV do të dërgohet në qendrat e akredituara të testimit për të vërtetuar gatishmërinë e tij për të dalë në rrugë. Modeli C-SUV plotësisht elektrik i Togg, i cili do të marrë dokumentet e miratimit pas testeve të homolagimit që do të zgjasin rreth 5 muaj, do të dalë në shitje në mars 2023.

Sipas lajmit të Taylan Özgür Dil nga gazeta Hürriyet; Pas C-SUV, Sedani plotësisht elektrik në segmentin C do të ofrohet në shitje në vitin 2025. Ky model do të pasohet nga modelet C-Hatchback, B-SUV dhe C-MPV përkatësisht, duke kompletuar kështu gamën e produkteve të Togg. Duke synuar të prodhojë këto 5 modele të ndryshme 100 për qind elektrike, të cilat i kemi renditur në një platformë të vetme, deri në vitin 2030, Togg synon të arrijë një kapacitet prodhimi prej 175,000 njësi në vit në fund të 7 viteve dhe të shkarkojë gjithsej 1 milion automjete. nga grupet. Ndërkohë, është ndër detajet e përbashkëta se objekti Gemlik, i cili është ndërtuar në një sipërfaqe të hapur prej 1.2 milionë metrash katrorë, do të punësojë 4 mijë e 300 persona me kapacitet vjetor prej 175 mijë njësi.Objekti në Gemlik nuk do të jetë vetëm një objekt prodhimi. Një shërbim i qendrës së përvojës së përdoruesit do të ofrohet gjithashtu në objektet e quajtura ‘Gemlik Campus’. Konsumatorët do të jenë në gjendje të përjetojnë teknologjitë dhe produktet e Togg për ekosistemin e lëvizshmërisë në këtë fushë. Nga ana tjetër, CEO i Togg, M. Gürcan Karakaş tha, “Një markë që nuk është e suksesshme në vendin e saj nuk mund të jetë e suksesshme as jashtë vendit. Për këtë arsye jemi në vendin tonë në 18 muajt e parë.” Siç theksoi ai, C-SUV-të e prodhuara do të takohen fillimisht me konsumatorët në Turqi. Kjo periudhë mund të reduktohet edhe me 3 muaj në varësi të kërkesës, pra eksportet mund të realizohen pas 15 muajsh. Në eksport do të synohen në radhë të parë vende si Gjermania dhe Franca.

Metoda e shitjes së Togg në tregun vendas do të jetë e ndryshme nga sistemi klasik i shitjeve dhe vetëm nga shitjet online. Në këtë pikë, pozicionimi i Togg si një kompani teknologjike jep të dhëna të rëndësishme. Nuk është ende e qartë, por një model mund të jetë duke u zhvilluar në qendrat e përvojës si ‘Apple’ ku përdoruesit mund të kontaktojnë automjetin dhe të fillojnë procesin e porosisë. CEO Karakaş gjithashtu përcolli këshillat e tij të shitjeve me fjalët e mëposhtme:

“Aktualisht po shqyrtojmë një strukturim si një qendër eksperience që nuk ekziston në botë. Ne nuk po mendojmë vetëm për një tregtar tradicional ose thjesht për shitje online, por për një qendër eksperience ku të dyja janë të përfshira dhe të përziera. Çdo qytet mund të ketë një nga këto. Përsëri, planet mund të ndryshojnë në varësi të densitetit.”

Të ngjajshme

Të fundit