4.8 C
Skopje
E premte, 8 Nëntor, 2024

Si fitojnë para aplikacionet falas?

Asnjë nga afro tre miliardë përdoruesit në mbarë botën nuk ka paguar për shërbimin për të përdorur ose shkarkuar aplikacionin WhatsApp. Pra, si i bën ajo para?

Përdoruesit e aplikacionit të bisedës “WhatsApp” shkëmbejnë dhjetëra apo edhe qindra mesazhe çdo ditë. Pavarësisht se sa emocionuese apo të mërzitshme janë bisedat që kemi me anëtarët e familjes, miqtë dhe kolegët në atë platformë, komunikimi është i koduar.

Bisedat tona pa shqetësime përdorin serverë të fuqishëm kompjuterik WhatsApp të vendosur në qendra të ndryshme të të dhënave në mbarë botën.

Nuk është aspak i lirë, dhe megjithatë asnjë nga afro tre miliardë përdoruesit në mbarë botën nuk ka paguar për shërbimin për të përdorur ose shkarkuar aplikacionin. Pra, si fiton para WhatsApp?

Sigurisht që ndihmon që WhatsApp ka një kompani mëmë të madhe pas saj – Meta, e cila zotëron gjithashtu Facebook dhe Instagram.

Profilet individuale, personale në këtë platformë janë falas sepse WhatsApp fiton para nga korporatat që duan të komunikojnë me përdorues të tillë “të vegjël”.

Që nga viti i kaluar, kompanitë kanë qenë në gjendje të hapin kanalet WhatsApp falas në mënyrë që të dërgojnë mesazhe që do të lexohen nga kushdo që zgjedh të abonohet. Megjithatë, ajo për të cilën ata po paguajnë është aftësia për të bashkëvepruar me klientët individualë përmes aplikacionit. Mund të jetë një bisedë ose një transaksion.

Në qytetin indian të Bangalore, për shembull, mund të blini një biletë autobusi dhe të zgjidhni vendin tuaj përmes aplikacionit WhatsApp.

“Vizioni ynë, nëse e kuptojmë këtë të drejtë, është që biznesi dhe klienti duhet të jenë në gjendje t’i bëjnë gjërat në bisedë,” shpjegon Nikila Srinivasan, nënkryetare e mesazheve të biznesit në Metta.

“Kjo do të thotë nëse doni të rezervoni një biletë, nëse doni të ktheni diçka që keni blerë, nëse doni të paguani, duhet të jeni në gjendje ta bëni këtë pa lënë bisedën. Dhe pastaj thjesht kaloni në biseda të tjera.”

Bizneset tani mund të zgjedhin gjithashtu të paguajnë për një lidhje që fillon një bisedë të re direkt nga një reklamë në Facebook ose Instagram në një llogari personale.

Nikhila Srinivasan thotë se vetëm ky opsion vlen “disa miliardë dollarë” për gjigantin e teknologjisë.

Aplikacionet e tjera të mesazheve kanë marrë rrugë të ndryshme. Signal, një platformë e njohur për protokollet e saj të mesazheve të sigurisë standarde të industrisë, është një organizatë jofitimprurëse.

Ata pretendojnë se nuk kanë marrë asnjëherë para nga investitorët (ndryshe nga aplikacioni Telegram). Sinjali funksionon, thonë ata, falë donacioneve, të cilat përfshijnë 50 milionë dollarë në para nga Brian Acton, një nga themeluesit e WhatsApp.

“Qëllimi ynë është t’i afrohemi sa më shumë që të jetë e mundur të mbështetemi plotësisht nga donatorë të vegjël, që do të thotë shumë donacione më të vogla nga njerëzit që kujdesen për Signal,” shkroi presidentja e kompanisë Meredith Whittaker në një postim në blog vitin e kaluar.

Discord, aplikacioni i bisedës i përdorur kryesisht nga adhuruesit e rinj të lojërave video, ka një opsion freemium – regjistrimi është falas, por funksionaliteti shtesë, duke përfshirë aksesin në lojëra, duhet të paguhet.

Platforma ofron gjithashtu një anëtarësim me pagesë të quajtur Nitro, me përfitime që përfshijnë transmetim me cilësi të lartë dhe emoji të personalizuara, për një tarifë mujore prej 9,99 dollarë.

Snap, kompania pas Snapchat, kombinon disa modele financimi. Reklamat shfaqen në aplikacion, më pas 11 milionë përdorues paguajnë një abonim që nga gushti 2024, dhe kompania shet gjithashtu syze realiteti të shtuar të quajtura Snapchat Spectacles.

Kompania ka një mashtrim tjetër në mëngë – sipas faqes së internetit të Forbes, midis 2016 dhe 2023, kompania fitoi gati 300 milionë dollarë vetëm nga interesi. Megjithatë, burimi kryesor i të ardhurave të Snap është reklamimi, i cili sjell më shumë se katër miliardë dollarë në vit.

Element me bazë në Mbretërinë e Bashkuar ngarkon qeveritë dhe organizatat e mëdha që të përdorin sistemin e tij të sigurt të mesazheve. Klientët përdorin teknologjinë e kompanisë, por e drejtojnë vetë, në serverët e tyre privatë.

Kompania, e cila ka qenë në biznes për 10 vjet, ka “të ardhura dyshifrore milionëshe”, thotë bashkëthemeluesi i saj Matthew Hodgson. Ai beson se modeli më i popullarizuar i biznesit për aplikacionet e mesazheve mbetet i preferuari dixhital i përhershëm – reklamimi.

“Shumë platforma të mesazheve shesin reklama duke gjurmuar atë që njerëzit po bëjnë, me kë po flasin dhe më pas i synojnë ato në reklamat më të mira”, shpjegon Hodgson.

Ideja është që edhe nëse ka enkriptim dhe anonimitet, aplikacionet nuk kanë nevojë të shohin përmbajtjen aktuale të mesazheve që shpërndahen për të mësuar shumë rreth përdoruesve të tyre, dhe më pas ata mund t’i përdorin ato të dhëna për të shitur reklama.

“Është historia e vjetër – nëse jeni përdorues i diçkaje dhe nuk po paguani për asgjë, atëherë shanset janë që ju jeni produkti”, shton Hodgson.

Të ngjajshme

Të fundit